Tuesday, November 2, 2010

Entry Da Berabuk....hihi

Salam , uols


c.. my entry~ alhamdulilah wlupn ak preggy, tp stil diberikan kecihatan yg amat memuaskan..
korang igt ag x...ak nk cite kt korang psl kedatangan family yg besar aku dr kg....=)


mmg meriah habes...4family bermlm dirumah aku yg xderla besar mana, tp alhamdulilah aslkn diorg ley berehat,tdo, mandi & makan jgk ..hihi..~off course ak org yg paling gembira menyambut kedtgan diorg.....klu korang nk tau ak stnby berada di dapur dr pg smpila nk Magrib...peghh rs mcm nk tercabut pingang...sib bik my hubby byk membantu c isterinyaa...thx to my hubby....dia la tolong cuci kipas...ubah sofa...sapu smpah....owhh my god sgt2 gud my hubby...dia ringan tulang membantu tau....syukur sgt2...hihih..pas ni tolong ag eh,..=)


ok ak nk perkenalkan menu2 yg dimasak aku pd hari kejadian..- 1- Sayur Labu 2-Ikan masak kicap berempah 3- sambal tumis sotong(psst..sambal ni hubby ckp ak msak sedap..ciap puji ag..cmni dialog dia "pandaila mama masak sedap")huhuh ilang penat aku huby puji masakan ak .. yg ke 4-ayam goreng n last sx musti la masak nasik..xdok nasik abes r..simple jerk kn...tp buley la eh...wink wink!!


~korang rmi org puji masakan ak sedap.....hihi ramai ke?? rsnye akak & abg ipar aku je..diorg xcaya betol ke ak yg masak.?? hihi......hebat kn sya....bangga lg...


~ byk ag benda yg ak nk cite snrnya ...tp ak pendekkan je la.....ari ahad tu kitorg rami2 g kenduri kt  Dewan Banquet UPM...layans eh picta2 yg aknku tempek kt bwh ni....


ermm..meriah2..begambar besama pengantin
ni dia family besar aku
sbelum balik ..snap ag

nyum2..tgh lapo..mkn pn xsedar ad org snap gmbo
wahh..my hubby yg kekenyangan..tersandar dia kt c2

weeeee~

p/s : hope pasni diorg semua akn dtg jln2 ag umh aku......rindu saat2 manis itu...ms diorg seme nk gerak balik..ak sedey sgt2 ..huhuh...so touching.....='(

ok..smpi dcni dlu..c u d next entry.....tata

0 comments:

Post a Comment