Sunday, March 13, 2011

besnyaa balik kg ~ Part 2

Salam ouls....bertemu kta di cerita ceriti part 2 plak ei....tok sah pjg2 cite moh kite...
-
-
Oklaa smbung ap xtvt ari Sabtu lepas....saje plan ngn hubby nk g round2 area Pulau, yela ak dok penang tp area Seberang ...so nk lalu laut tu ha....so ajk hubby g nik feri, lepak2 kt tepi pesisir pantai Queensbay...itu jerk...haha tau x sbb pe...sbb nye kitorg kuar pn dh lewat, dekat Magrib bru smpi Queensbay....hmmmm ap lg aktvt nk dibuek nya~ aku, hubby & my mum..lepak2 jp je kt c2...amik angin pantai ckit....tgk cuaca pn dh makin gelap pn ha.....rs lama benar xsmpai Penang, lepas bbrpa minit kt c2, kitorg beredar lah..mula plan nk g mamam ABC kt Pdang Kota, tp nth cmna plan bertukar terus blik , sbb jnji nk g umh akak aku, mklu ak xpenh ag g umh dia, sejak dia pindah umh sewa lain, tp dlm taman yg sama....

nik feri~

Pk nk banje diorg mkn la,buah tgan la konon nk bwk g umh dia, tp ms ontheway kak ak dh cll dh suh ak beli KFC, tp xjd la sbb ak dh plan nk beli benda lain..hehe....kebetulan ad pasar malam kt umh aku, so singgah pasar mlam beli satay, ayam goreng tepung, n nc ayam kot..n kue mue ckit...pas2 jom g umh dia..dh smpi sembang bla bla....smbil2 menikmati juadah mkn mlm yg dibeli td, pas2 dh kekeyngan ajk hubby balik la...letey da.....letey mkn.!! hehe

air tejun ..sejukkkk!!
Ok, ap xtvt sterusnya yg ak dh plan ngn mak aku, hmmm nk mandi air tejun la..cll sna sni akak2 aku, tp sorg pn xnk ikut, ad hal masing2...tp xpela nk wt cmna kn,..ak ajk abg sulong aku, dia ON je, then ak ajk ank2 sedara aku. ank akak aku 3org, bru meriah, sonok g mndi air terjun ngn budak2 je....hehe, kitorg bertolak dlm pkul11 jgk laa , plan g mandi air tejun kt Taman Suria, Taiping, sbb ad sedara kt sna...dh smpi sna singgah umh sepupu aku dlu, xsmpi brpa minit , abg ak pn sampai, xtgu lama , terus ke tmpt kejadian r kitorg dh xsabar2 nk mandi air tejun nih....hehe.

Mmg enjoy abes r mandi c2..air dia sejuk giler.....mandi r kitorg puas2.....sampi pkul3ptg kot....pas2 beredar balik umh sepupu aku, sbb cuaca mcm xmengizinkn.tp ms kitorg balik tu bkn main panas terik ag, panas sbb nk ujan la tu kot....hmm..dh kt umh sepupu kitorg kenala mandi sx lagi, klu x ley demam tau...pas2 mkn nsik , then bertolak blik, abes sudah xtvt kami pd ari tersebut...

Ok....itu saje entry ak rini, padahal dh lama ak simpan dlm draft, dr minggu lepas lg..tp Penyakit "M"
dtg melanda so xpublish2 pn, tp rini ley curi ms sbb bos ak cuti da...dua hari lak tu..sgt2 suka la....hihih..ok dah2 ....kta smbung next entry lak ye......byk ag yg berlaku minggu ni...haa nk tau mende..tungguuu!!

0 comments:

Post a Comment