Thursday, May 26, 2011

1st Visit ~Annur Bangi


Assalamualaikum w.b.t

Hari ni 26 Mei 2011, aku ad apointment dgn Dr.Khamsiah Muda, doktor yg ak pilih utk sambut baby aku, bila smpai masa nk melahirkan nnti, Insyaallah..

Meh nk citer ckit, dsbb kn ak dh biasa dgn situasi-situasi checkup yg mmg akn mengambil ms yg lama utk berjumpa dgn Dr..smpi An-nur Bangi jam 8.30am, no giliran no 15 ya~ nmpk cm ckit je no tu, mcm ala2 cepat la nama dpgilkn, xpe tgu n terus menunggu, budget selepas sorg sorg nama dipgil, akn muncul nama aku lak kn, hehehe..tp ap yg terjd~ ak trus menunggu n terus menunggu sehingaa jam 1225pm, bru lah nama ku dpgil.fuhh...lapar tok sah ckp..mmg tahap gaban ak ngn hubby, kitorg sama2 lapar..tp sabar ..

Dh masuk bilik doktor, teruja ak tgk muka dr. tu..1st time kn. comel , lawa doktor tu...dia beri penerangan la kt kitorg ckit, sbb kitorg 1st visit kn, dia gtau keadaan yg biasa berlaku , biasala bg ak itu perkara normal so ap doktor terangkn aku iye kn...mmg biasa sgt , n ak dh terbiasa dgn keadaan yg cenggitu.Seterusnya dr. terus suh ak baring , nk wt ultrasound, mmg best hehe..lucu, teruja n comel sesgt rs..

Mmg sah2 bby ak gegirl, berat 2.1kg dh , alhamdulilah dr. ckp , berat sama ngn 33weeks kandungan aku, nmpk anu dia..hihih, muka dia,,pp chubby cm aku..hik hik......tapak kaki, huhuh...alhamdulilah syukur sesgt2..so far seme dlm keadaan normal,so dh setel scan , rs xde mende ag ak nk tya ngn Dr. tu..kitorg yg lapar masa tuh, terus terjah kedai mkn.,mkn tengahri..beselera mkn..kebetulan mber hubby , is3 dia salin kt c2, so kitorg singgah kejap lawat bby yg bru lahir..huhu geram sih..xsbr nk pegang bby sendiri..hihih...ap2pn sabar ye , dh xlama ag je tuh pn Yana ye...hihi

ok, ak masuk opis rini pkul 2pm, mcm half day lak aku rini, tp pedulik kn, jnji ak dtg n masuk opis..

hingga jupa lg ya...tata..




0 comments:

Post a Comment