Monday, October 22, 2012

kena toucher!

as salam petang,

sbnrnya perkara ni berlaku minggu lpas, xkire nk citer jgk kt blog, kesinambungan dr entry INI .

hmm ok blik je rumah trus cuba wt kali keberapa pn dh xtau, punye nk kasi puas hati dgn diri sendiri, ms tu hubby xde rsnya , dia ad lawatan kerja kt UTM, so tgl ak ngn c kecik Q je la ms tu, mmg ms kt opis excited banget sebb dpt beli tudung tu, punya xsbr nk tgu 530, nk blik cuba lg & lg.

so 1st impress from diri sendiri, sgt2 frustttt tertonggeng2, wuwuwu tp teruskn kuatkn kata hati , ok je xpelik mana pn, tp pd hakikatnya ak mmg lgsung xpuas hati, xsesuai dgn aku, sampi ak pk nk let go blik tudung tu & lg 1 ak tepk nk msg ngn mber yg g beli sx ngn ak, ak nk ckp kt dia, xcntik aku pakai..hahah siyes down trus xpenah ak beli tudung yg rs betol2 xkena ngn aku, ni la kali pertamanya.

yg lg menyedihkn aku, mgu lpas kuar g taman kt putrajaya ak cuba pki , kra 1st time pki kt luar, ok sgt sesuai dgn tjuk entry aku, ak dh kena toucher ngn hubby ak sendiri hokehhh, aduhaii ms tu , ak rs mcm nk terjun tasik empangan tu hahahah, malu la punya psl kn.sbb ms hubby tegur tu ak rs ak la paling buruk pki tudung ms tu..hahah rmi kot org, terus jd alamak segannya..ishhh hubby nye psl.& ayat yg hubby ckp tu mmg wt ak jd hangin satu bdn hokey, ad hubby ckp tudung ak dr kain perca & beli kt kedai rm2hennget??? can u imagine?? how i feel???? waaaa hubby ku, sungguh , mmg sungguh berani memberi statement itu kpd is3nya yg bru berjinak2 dgn dunia fesyen hahaha, ishh xde makna ak nk berjinak2 dgn fesyen, ak suke design tu snrnye bkn terpengaruh dgn fesyen pliss la.

so ak redha & berkali2 suruh hubby amik gmbr daku, dh la ms smpi kt tmn tu bru huby nk tegur psl tudung asl xtegur ms sblm kuar rumah, buley plak hubby ckp dia xpasan.hmmm so sad betol la.

frust sgt la, ak pn apsal g beli tudung yg mmg dh tau xmacthing ngn aku, org yg kulit cerah @ putih okla kot. ak excited sgt kot. hmm ya myb , ku akui.....ayokkk ssah jd ak ni, semua nk rembat , xpk ape dh, bla mber ckp ok, ak pn bayoo jerk...haishhh .

okla smpi cni dlu la entry aku.hingga next entry!tata!caw!^^


0 comments:

Post a Comment