Thursday, April 14, 2011

got new job....ayokkk!!


Assalamualaikum w.b.t
& selamat pagi...

Huh..!! tglkn sekejap entry cuti-cuti ku.....ini ad kabar berita dr seberang opsss..bkn seberang pn...dr my bos laa...ni kes nye kite cite psl keje2 di opis yah, sedia mklum tugas ak sekrg sbgai non-exec unit Teknologi Maklumat, hmm thenn...smlm ak telah dipanggil oleh my bos..dan diberitahu..aku xpasti sama ada ak nk hapy @ sebaliknya..

-
-
-
-
-
-
hehheh...ak nk luahkan , setelah ku tahu aku ditugaskan @ mendapat tugas baru..huhuh...nk tau tak keje ap..ni yg disebut oleh bos aku, dialog lebih kurang cenggini laa , bkn ak igt sgt kn..," disebabkn pengambilan staff bru dibekukan wt sementara waktu hingga meeting pada 8 Mei 2011, so awk dilantik ke @pn secara informal jd PKD..hmm apakah yg dimaksudkan dgn PKD?? -Pegawai Kawalan Dokumen", perasaan aku ketika itu, aduhhhhh lecey nyee.....bab2 dokumen ni..tp 1 yg menyenangkan hati aku, kawalan dokumen ni bermusim, makna setahun sekali, mmg aku akn sibuk, sibuk dgn ap ye?? ok sibuk dr segi Audit,Audit Dalaman & Audit SIRIM..ni mmg ak terlibat.

Fuhh....ak dh pk, buley ke ak handle..tp bos ak dh beri kepercayaan dgn mengatakan, "saya rs awk boleh buat"..ak mnjawab" Insyaallah cuba.." ak dh xterkata ap dh..itu je yg mmpu ak ucpkn..hihih
So, bermula dr itu, ak dpt la keje@ tugas yg perlu di prepare..rs bz la ckit, ak kena belajar dr akak senior yg sebelum ni pegang jawatan tu, ak suh dia ajr slow2..mmg ak xdpt tgkap seme lg..byk benda..xpelaa pelan2 kayuh.Insyaallah

Harini ak kena siapkan jadual untuk bengkel minggu depan, rs mcm bermula lembaran bru, tugas baru ku, rs bru bg aku la kn, insyaallah aknku lakukan yang terbaik, ak anggap seme yg mendtg sebagai satu cabaran dlm hidup, sampai bila ak nk wt keje yg sama je kn..lgpn dh hampir 2thun ak keje kt UPM nih...so dpt job bru , terasa diri ni boleh di improve ag dr segi kebolehan kerja kita..betol x???

so
-
-
-
-
-
-
ucapan tuk diri sendiri.


ok guess caw..jupe next entry eh..tata

0 comments:

Post a Comment