Thursday, January 12, 2012

myB Sam.. ACE

Salam & selamat pagi..

Pagi2 dh tye adik opis psl model smartphone nya...^^

mmg ak sgt berangan2 nk dapatknnya, haishh salah satu sbb , sbb handphone yang ak pakai sekrg sgt2 menyakitkan ati, dh la bateri cpat kong, suara aku pn kdg tenggelam timbul, bla org cll aku,..x ke sakit hati nama nya tu, model canggih ok NOKIA N95 , tp apa pn xboley!

Tp masih bersyukur sbb ad org nk bg ak paki anphone tu, thx encik hubby, sejak ak kehilangan anphone yg bru beberapa bulan aku pki, sgt2 sedey..ap buley buat xde rezeki aku.redha.

kenapa ak tulis MYB?? sbb bla dipk2 , xpyh la kot nk bazir duit beli smartphone yg rege cecah riban2, ak ciap pk nk hutang n bayar bulan?? ptt ke? setelah dibncg2 ngn hubby myb ak akn grab smrtphone rege jauh lebey murah, iaitu under 1k,
 Yang ak nk citer skrg, adik kt opis aku ni ha, ak cll just tye psl model smartphone dia, pas dh gtau , gagang pn diletak, ak pn nk la search mr google, tgk ehh dia muncul kt tmpt aku, haha dgn dialog "nah guna", uit terus bg ak explore, dr unlock smpi ke aplikasi nya...hmmm not bad, oklaa simple, last try kamera dia , 5 megapix.pn not bad.ak suka yg simple2 saje, katenya dia beli lepas raya thun lepas , ak estimate Ogos 2011, harga dlm 8rat lebey, so sekrg katenye harga dh mendadak turun around rm699-700.

Apa pendapat anda?? sbb dh bincg ngn hubby, xyh la yg mahal2 , lgpn kt rumah pn buley online.mungkinla..tp tgkla nk survey2 jgk yg lain2...tp  suspek pertama adalah :

.
.
.

.
.
.
.

.

.

pssttt ** riso jgk klu2 ak ubah pkiran, pendirian ak kdg xtetap jgk, yela dh survey nnti mcm2 plak ak bekenan kn..ap2pn 

WAIT N SEE yaa......tata caw!!

0 comments:

Post a Comment