Friday, October 28, 2011

al kisah puteri TSYG~

Salam & selamat ptg..

Ptg Jumaat yg indah n damai lg menenangkan, alhamdulilah arini murah rezeki, sve duit banje mkn, sbb g lunch kt umh bos ak kt Seksyen 14, Bangi. thx bos , menu nc ayam + pai epal= sedap kekenyangan..
Jdnye bos aku yg wt ala2 open house tu tdk menghadirkan diri la ke opis..heheh 
maksudnya..ak buley berblogging la kn.=)

adoiyai, ap aku dok bebel ni, ni la sbb terlalu kekenyangan, meh berbalik pd post entry aku yg sebenar, hmm sungguh , sungguh aku teruja, suka , gembira n bahagia sesgt2, dgn kehadiran cahaya mata sulong kami, puteri  Nur Ardini Qalesya Khairul Anwar, usia dia seudah menjangkau 4bulan lebey, mcm2 peel dia sekrg.

Dia dh pndai meniarap & tetiarap, tp msh ditahap kene kawal, sbb dia kdg suke tecepuk muka kt tilam, mana tau lemas ke ap kn, risau plak aku, pas2 klu tdo lasak..kjp kaki kemana, kepala kemana, sgt comel, klu tdo dh pndai berkalih, kjp mengiring kanan , kejp mengiring kiri, suka banget tgk teletah c budak kecik tu.dlu cr dia tdo statik je, ak yg alihkn dia mana tau kot2 dia lenguh kn...sekrg x lg..

Kuat mengamuk jgk , klu telmbt bg dia susu, especially susu bdn, meraung dgn kuat, dh pndai beborak wlupn sepatah ap mama n papa dia xfhm kn...dgn suara nye yg lantang, adoi terhibur jgkla kitorg. dh ade mainan sendiri , dia suke pegang Bunny, dh ajr dia pegang bende, 1 lg, suke mengonggong tgn dia sendiri, agk gusi dia dh mula gatal, kdg ak saje try bg idung aku kt dia, seme dia nk igt ape bende la kn..hehe...

wahai ank kesyagan mama n papa, jdla ank yg baik eh..xsbr nk tgk dia membesar, pasti kitorg akn rindukan saat2 kecil dia dlu, ...

jom layan c comel nye galagat

-
-

-
-
-


teruja dgn mainan bru

ok smpi cni dlu...tata caww!!

0 comments:

Post a Comment