Wednesday, October 19, 2011

sudah berminggu~

salam , upss sudah berminggu ku tinggalkan entry blogku..

huhu sgt2 sadis, nk kate bz???  aah ak mmg bz, tp x sebizi body PM ..

Kerja-kerja ku lebih kepada aktiviti rencam, kerja saling bantu membantu amalam mulia bukan?? begitu jgk aku, ak xksah sape perlukan khidmat tenaga aku , ak terima n akn tolong semampu aku, mcm aktivit start dr minggu lepas , smpi ke minggu KONVO, jgn ckp laki je ley wt keje angkt mengangkat ni, pompuan pn mampu ok,


nk tau keje pe...mengangkat pasu2 daun2, nk kate pasu bunga bkn bunga yg kite carik, ni seme sbb nk setup pentas utk majlis SPS, atau majlis meraikan graduan PJJ yg dh berjaya grade, tema flora&fauna okeh, jgn xtau thun ni mmg amat2 beruntung sbb dpt merasa dewan baru, dewan kitorg mmg superb berbnding thun2 lalu, almaklum dh holdings sekrg, xkurang buley dkatakan ms majlis Graduan lepas, mjdkan majlis hari pertama perasmian dewan bru, bertuah student2 PJJ kite...hope diorg sgt2 enjoy...

Actually, ak xnk ngomong2 pjg2, sb ak xbrapa chat, huhu demam r.......smlm dh mc....rini rs belum betul2 chat lg..klu buley nk crita pjg2 ag, tp ckupla stakt tu dlu, n lupa makanan ms mjlis graduan yg berlangsung 17 Oktober iaitu Isnin lepas, mmg best!! bos aku la selaku yg bertanggungjawab menguruskan makanan pd hari tesebut, n ak jgk terlibat scr xlgsung tau , sbb ak dpt collect sumbangan dr center2 , dmana membolehkan bos aku menempah aiskrim goreng hihih..so tmbahan menu la..duit banyak masyukk, rs myb akn digunakan utk post mortem plak, kate bos aku la....aku sgt2 setuju, tguu je bla masanya hari post mortem tu, sbb kitorg akn dpt mkn free..huhu, dgr2 bos nk order snack plate setiap sorg , KFC ...xksah la ap2..ak sebat je..murah rezeki...tp xtau bilee ,,,tungguuuu..

LAYANKAN PIC YG BRU KU DPT..HIHIH

nmpk..pasu2 tu la kitorg angkt

ak dr belakang..hehe

dewan yg berwajah bru..dewan UPMET


ha..yg sebelah aku tu, bos aku eh..hihi

posing je keje..!!



k lah stkat ni dlu,,,hingga next entri...

0 comments:

Post a Comment