Friday, December 23, 2011

NAK SATU PLISSS!!!!

Salam & selamat ptg..

sempena dgn ketidak BZ an aku arini, sebb musabab mRs B berkursus, katenye la, ak pn tdk past sbb tdk diberi tau, tp xpe , xperlu gusar, itu semua tdk penting, 

opss sblum tu, ign ak mewar2kan , keje2 ku yg melambak sudah dikadar penurunan, dsbb kn ak telah menyetelkannye dgn penuh komited, waaa!! bangga siot !! ^^

melalut suda, snrnya ap yg aku nak, ad sape2 nk bg kt aku tak bnda nihhh
NAK SATU PLISSSS !!!
 -
 -
-
-
-
-
 waaaa sedapkn klu dapat 1 FREE!!! **wink **wink


p/s tuk diri sendiri : jgn beranganss la pn yana eh, klu nak usaha simpan duit sendiri , reti ?? hihihi
Angan2 ku : Dpt ke aku miliki nya , oh Duit
dimana kau Duit !

Kesimpulan : MINAT SGT2, tolongg!!!

oklaa penat meronta menyatakan aku nak 1, smpi cni dlu , tata caw!!!!

0 comments:

Post a Comment