Sunday, October 17, 2010

HeadAche~

Salam...kawn2...arini kn kepala aku sakittt sgt...huhhu.xtau nape......padahal ak da makn nasik lomak pg td...pas2 buah2han ckit....epal hijau & merah...hmm nape eh??...smpi sekrg ak sedang menaip pn stil sakit....sakitnyaa dibahagian ats kening.....huhhu....ak letak minyak Balm Buah Pala pn mcm xder function ap2 pn......sllunye lepas ak sapu je ubat tu..ilang je sakit pening aku...".kecian kn kt aku"......bila time lunch ak dh xde selera mkn.....lunch td ak g teman ofismate aku g tgk bby dia..kt pengasuh...wlupn ak sakit kepala..namun kugaghi jua..sbb nk bg kuar peluh ckit.....kot2 ley reda sakit pala aku nih....tp korang pn tau kn...cuaca kt luar sekrg cmne....pnass terik tahap maxima..fuhh...dugaann,ujiann..so betmbh2 la pening aku..redhaa je la...nk wt cmna..moga2 kurang @ terhapus lahh dosa2 kecilku...Allah s.w.t bg ak sakit arini......tpkan korang ak suka sgt jupa ngn c baby Mia namenye...geram ssgt2 aku kt dia.aishh....mudah2han melekat kt aku lak nnti.....=)..Insyaallah aminn..korg layan gmbo ak snap td..hihhi..cepat pntas tau....

hihih...tomei3 kn

namanye xder keje

dlm sakit pala pn layanzzz
 Oklaaa next entry ak nk stori & nk update pasal umh sewa ak lak...hihi,,tungguuu,..daaa =)

0 comments:

Post a Comment