Monday, October 11, 2010

Sonoknyaaaa!!! weekend lepas (Part II)

Salam.....seperti yg djnjikan critaku bersmbung di Part 2, hihi.....ap berlaku di hari Ahad lalu....tp kn sedey gk tau,sb aritu adalah last day mak ayah aku tgal kt umh aku =(....so pada tanggal 10-10-10..waa cntekk kn tarikh tu.....Destinasi pertama kitorg iaitu Ampang....kite nk g mjis kenduri kawen  sepupu aku.....Masyaallah dlm perjalanan nk g sana jem giler....serabut...tp org yg drive lg serabut la kn...hihi..ak ni duduk je kt seat belakang tu haa....ciannn hubby aku.....kitorg sgkut dlm jem dekat sejam gk r....pk lak 1 hal nk cr umh kenduri sbb xpenah smpi ag kn....tp berdasarkan sigboard yg sedia ade yg dh diorg sediakn ..kitorg pn dgn bangga nyee jupaa laa umh kenduri....perot pn daa lapar gile...soo terus Makan dgn kygnyaa....

Selesaii je mkn...kita bejupa la kjp..sesi suai kenal almaklum hubby aku kire menantu bru la jgk kn...ecehh..kenalkn ngn sepupu-sepapatku...da selesaii tgk jam bru 230pm..emm byk masa ag nih..tp kitorg mmg dr awl ag plan nk g tmpt tu...so dgn tdk membuang masa kitorg pn gerak r nk nik Genting Highlands...huhuh...lama bangat x g sana rsnya..sejak lepas kawen ni..ni la bru kitorg nik semula bukit sejuk tu..huhuh

sejam gk perjalanan nk smpi bukit sejuk ...akhirnya sampi jgk....so bwk la mak ngn ayah aku masuk dlm..jln2..amik angin kt luar.bg diorg sonok ckit kn..sempt la mkn wafer ...then da abes mkn...mak ak da bg hint..jom laa...nnti xsempat nk g jln kt tmpt lain...hihih...so tgk jam pn da pkul530..hmm elokla gerak takut jln jem kang xsempt lak ..tiket bas 730pm dr hentian kajang...

Agk meleteykan ...ak dlm kete telelap smpi brapa kali ak pn xpasan..tp hubby ak pasan..terlntok2 ak kt cermin kete....hihihi.....tp cian kt hubby aku..dia je xley nk lentok2 cm kitorg ..sbb dia driver kn...sabar ye cayunk.....huhuh...da masuk Sg Besi ..kitaorg henti nk solat...Zohor+Asar dh 630pm ms tu.setle solat ak pn tukar baju...kitorg gerak ke tmpt kejadian iaitu Hentian kajang..jam pn dh 700pm..

Dicni aku tempek bebrapa keping gambar yg sempt aku & hubby snap sebagai kenang-kenangan mak & ayh aku dtg Kl..bukan senang tau diorg nk turun cni...ap2pn ak Sonok sgt tp dlm ms yg sama ...rs berat hati je nk tgk diorg balik...sedey dowh...sob sob sob...='(.dlm pkul 800pm bas pn gerak....tata mak & ayah


hubby yg dlm kesejukkan

ap yg di pk nye tu??

smileeee

kedua org tua ku.(.klu pasan pic ni ,ayah aku pandg atas ntah ap yg tgknye)hihi

taraaa,bergambar berempat

smbil bejalan pn nk snap gambo

lagii....

tmpt kejadian (umh kenduri)

Pic kenangan

hihih....i loike

eh..min ba ba cak lak.....

its time to go..masa da Timee...

0 comments:

Post a Comment