Wednesday, May 9, 2012

perasaanku begini???

salam & selamat pg..

Lebih kepada luahan hati, pernah dtya pendapat kepda BFF ku...huhu tp bykla nasihat yg diberikan nya..
Yela dia betol, xkan dia lgi nk meng api-apikan aku.

Tp aku niyg bermasalah ckit, kenapa? mengapa ? sllu sgt bermain dlm fikiran aku.

Ya Allah Ya Tuhanku , kau berikanlah aku petunjuk kepada hambamu yg kerdil ini, apakah maksud tersirat perasaan aku yang aku rs sekarang ini.

Lagi semakin dekat tarikhnya, lagi lah ak rs ms berjalan biarlah lambt pun xpe..

Astagfirullahhalazim...kenapa dgn aku..???

aku rs , hati dn perasaan ak dh tertanam satu perasaan xgembira @ xsuka. ya mungkin..

aku mst buang perasaan ini jauh2....plisss perasaaan ini ..tolong JAUH dr aku, semakin aku cuba semakin gagal aku rasa......Ya Allah Ya Tuhanku Kau ampunilah dosa2 ku......

Wlupun mcmmana keadaan sekalipun, aku tetap mencuba untk melawan perasaan pelik itu, bla ak betol2 melalui hari itu, ak harap ak tabah mengharungi dugaan hidup ini. mcm ad yg xkena, tp aku tetap salahkan perasaan aku sendiri....PELIK sungguh PELIK...

Ap2pn aku bersyukur dikurniakan suami yang penyayang...ank yg comel.

I LOVE BOTH..muahhh tersgt2 , xdpt di kabarkan dgn kata2 sekalipun, TERIMA KASIH ALLAH S.W.T

*** xtau la kenapa entry ak hari ni lebh pada meluah dan muhasabah diri sendiri..agr aku terus tabah..angpla ap saje yg dtg  menduga mungkin mengingatkan kta adanya DIA Yg Maha Esa.

sampi cni saje ..tata caw^^




0 comments:

Post a Comment