Monday, May 21, 2012

Terasa Hilang..

Salam & selamat pg.

Alhamdulilah msh diberi kesempatan utk bernafas, seprti biasa mondays blues.

Uishh malas nk bgun pg , sbb keja arini, klu ari cuti ok plak kn, sbb bby q dh kejutkn mama & papa nye suh bgun..hihih...bgus ank mama...

Kita dh terbiasa bgun awl pg, so xde hal...tp biasala mata ni , bla hri keje, lin  mcm lak ngntuk dia..

Apsl lalut pjg2 ni, terus pd tjuk entry aku eh....ap yg ak terasa hilang, kliseee ke cite ni ??

Minggu lepas 18 Mei 2012.last day bff ak kje kt cni, adoii sedey betol ms nk bepisah, sape suke bepisahkn,

Dia tu antara otai la antra group2 mber ak kt opis ni, ..ketua group pn ye gk..ms bujangzz dolu2, ak sllu lepak n teman dia kt umh, tdo umh diala snng citer, mmg kenangan yg paling manis yg xkn ak lupe sampi akhir hayat, sonok sgt bla diigt2..hmm sekrg ak da xley ag nk teman @ lepak umh dia cm dlu, sbb dh ad tanggungjawab sbg isteri & ibu kpda seorg putri comey..alhamdulilah..

Tp kt opis kitorg stil rapat cm biasa, wlupn adakalanya bla msg2 cbuk, ko wt hal ko, ak wt hal aku, tp xpenah putus hubungan baik tu, alhamdulilah,,xpenah nk gadoh2, ke bermasam muka ke dgn dia, ak ni jenis yg ssah nk gado2 nk masam2 muka ngn org yg xpenah wt salah n cr gadoh ngn aku..betol ckp..selagi ak xnmpk seseorg tu xwt hal ngn aku, xkisah la klu kt blakang dia mengutuk ak , tp ak lgsung tak tahu menahu, ak xkisah, ak terima , ak baik cm biasa, no masam2 muka, no gado2..itulah aku..

So dgn bff ak yg ni, umur dia mmg sebaya ngn hubby aku, tp kitorg klu beckp, aku ko , aku ko je, sbb dia pn jnis sempoi xkisahh je pn..geli katenye klu kitorg dibwh umur2 dia pgil dia kakak..hihi, dia berkebolehan , sorg yg survive dlm hidup, rajin, kreatif , segala mcm, ak kdg penah nk jd cm dia, blik keje trus wt keje umh, masak, utk suami, lepas ak pn dh kawen, ak igt ap yg dia pesan, dia mmg suke berpesan2 kt aku, nnti dh kawen cmni cmni..hihih....so alhamdulilah , ap yg dibuat, ak cuba jgk^^

Mana mungkin nk jumpa bff mcm tu lg...ak rs dia 1 dlm berjuta, xrugi ak kenal ngn dia, tp dlm byk2 rmi jgk yg xsuke , normal la tu, ad org suka ad org xsuke, manusia xsmpurna, kta xley puas kn hati semua org. So let go je la dgn ckp2 org..huhuh .

Sentiasa doakan kebahagiaan rumahtangga dia & ank2 yg comel..hmm hope ad rezeki kta berjumpa lagi ye makcik..Insyaallah..

Sampi cni dlu entri aku, tata caw!!^^

pssttt : post entri smlm, tp bru dpt publish arini..^^


0 comments:

Post a Comment