Tuesday, November 22, 2011

Apa Nk Jd nGn aKU!!

Salam & selamt ptg everybody....

 nape ngn aku...buley x ak nk ckp , yang ak sgt2 sengal ptg smlm....

Arghhh, rs nk ketuk diri sendiri...

Al-kisah ptg smlm, seperti biasa sharp 530pm.terus punch out then terus terkocoh2 trun opis , g parking , amik kete, then terus vrooommm, meninggalkan opisku,,hhih...xde pk ap rsnye kot, klu bwk kete sorg2 aku layan kn aje lagu yg berkumandang di radio feberet aku Hot FM..hihih mana lgu yg ak tau, ak ikut nyanyi sx la kn...hihi

Jupe je simpang tgh UNITEN IKRAM , terus menghala ke kiri , then kanan masuk pintu masuk UNITEN, lepas je area Security Guard, terus amik hanphone cll hubby, sllu gitu r setiap kali ak dh nk smpi Quarters ak akn cll awl2 hubby, spya ak tdk perlu menunggu lama dsna....letak fon, ak snrnye bengang kt 1 mat motor ni, dh la slow banget , ak xle nk potong , dh lepas terowong ak stil xley potog dia, eeee  akhirnya nekad lepas je ckit bumper depan tu ak nk potong...vrooomm dgn jaya nye memotong ,mat motor tu wt muka  xbesalah je.dlm hati aku bengang je.pas2..vroomm ak ushar lorong COE, tmpt keje hubby la. kot2 teserempak sx ke ngn dia...tp xde pn...ak pn ok xpela....

Dh smpi simpang terakhir, ak masuk ke kanan, pas2 kiri..pas2 smpi laa quarters SQ10, ak henti kete, terus tukar seat sebelah, dgn xde pk ap2 , ak tgu la , hubby , selang motor, selang kete besilih ganti masuk,bayang  hubby xnmpk2 jgk....tp ak rileks je, cool , pk dia lmbt ckit kot...selang 10 minit..mula plak ak nk hangin.. mana hubby ni, yg ak ni pn 1 xde plak nk cll hubby tyr dh tau dia lmbt n dh tau hubby xley nk wtt cll keluar...X..ak tetap tgu & terus menunggu!! ak smpi SQ10 dlm 545pm., sekrg jam menunjukkan 600pm..ishh panas pulak hati ni, apsl la hubby xsmpi2 ni, dh lewat niiii..grrrrr bru rs nk cll, tgk2 dh ade number xbernama naik cll, ak angkt ni must hubby, mmg betol dia , cmni dialog hubby "mama kt mana??" ak jwab slumber ms tu mood marah dh xde.."kt quarters la", kate hubby "quarters kejadah ap papa bkn bwk moto", aiyakkkk ...reaksi aku time....ALAMAKKKKKK!!!!! aku  SUDAH terlupa rini hubby g keje ngn kete sx aku,arghhhhh BENGANG nye rs, rs mcm nk ketuk kepala sendiri , geram ngn diri sendiri.........

letak hanphone, ak terus vrooomm terkocoh2, dh la lmbt, nk amik bby lg...dlm hati abeslaa pengasuh bising amik lmbt.............Ya Allah , xtau ap ak pk, siries mmg xigt lgsunggg................gileee betollll........TENSIONNN !! ak sgt TENSIONN dgn diri sendiri....

Dh smpi opis hubby. ms masuk kete hubby bising2 kt aku, dia ckp..brpa kali dia asik kuar masuk, kuar masuk opis, cr public, public xley pki, nk tepon operator, ms dh time , waktu keje dh abes mst dh xde org jwab....adoiaiii  sgt2 kecian kt hubby, ak tau dia mst risau gile...yela ak ckp dh nk smpi tba2 ak xmuncul2, tp hubby dpt agk ak mst tgu kt kuarters.
HAIYAAA !!! HAIYAAA.. ini olang ap sudah jadi, buley plak hubby ckp ak berangan nth2 ad lelaki mana dok snyum kt aku, smpi ak dok tingat !!! 

psanan : utk hubby jgn nk memandai2 wt cite eh, kang is3 kamoo merajuk , xmkn mlm kang hehe=D


Oklahh setakat ni saje lah bebelan aku...jgn jd cm aku tau..=) jupe next entry eh.. tata caww!!!

0 comments:

Post a Comment