Tuesday, November 1, 2011

mampukah KAMI realisasikannya???

Salam & selamat pg..

Entri kali ni , mood deko-deko dtg lg...!! memendgkn kami berpindah lg utk kali yg ke3..huhu, dgr pn cm letey je kn, yela bab pindah randah ni, mmg memenatkan
 tau.

Niat di hati aku ngn hubby nk mengecat dinding rumah , hmm byk cadangan n idea yg dtg sblum ni, pd mula hubby terkenan warna soft puple cmni       

(idea ciluk dr umh mber dia), tp ak ckpla ala nnti same la ngn diorg, budget mcm dorg tu sllu akn dtg umh kitorg kn..pada zahirnya x kot..hehe

tp mcm cntek plak, xpela ..dtg opis ak ushar la t tenet tgk la lin2 warna kot2 terbekenan dihati..pd aku hijau pn ok, tp umh akak aku sendiri penh cat umh da kaler tu, pd mula mmg nmpk sejuk je , tp bla dh lama2,nmpk buruk kot..hhi sowiii..actually umh akak ak tu dh jual kt org ..hihi, myb owner tu dh tukar cat lain ..hihi

Satu lg cadangan dr hubby, ni kra trend milenium kot, atau org ckp, zaman sekrg org suke cat umh warna tanah..hihi, so wrna yg hubby suggest aku budget cenggini




ok jgkkn.pndai hubby, tp persoalannya akan terjdkah hasrat kami ini..tp insyaallah klu ad rezeki lebih, akn aku cuba tunaikn.

Byk lg list yg nk dibeli, antaranya kabinet tv, karpet bulu..huhuh...slow2 kayuh ....akn ku realisasikan bersama hubby tersyg, biar ms menentukan..huhu

ok smpi cni dlu..tata caww!!

0 comments:

Post a Comment